Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Érdek-telen

2013.05.09. 15:05

szerző: ducsi

Hát vicces időszakot élünk. Szerveztem egy elmenősbeülősbeszélgetős sörözést kollegáknak ahogy szoktam az elmúlt pár évben és igen, tudom hogy mostanában kissé érdekesen működnek itt a dolgok - az érdeklődés szinte teljes hiányában le kellett mondanom. Szétszalad a ménes - említtetett. Nos igen. Én a lovakkal vagyok xD

Nem feltétlen kellemes így dolgozni, ehh. Jövő héten kezdek az újrégi osztályomon, átadás persze még nincs, küzdök mint malac a jégen a kis Excel-eimmel hogy valami használhatót hozzak ki. Kiülök a kis szobából amit kivételesen nem bánok, eléggé elszeparáltnak érzem itt magam. Azt hiszem az itteni benti hangulat is rányomja a bélyegét a mostanában kialakult 'szarok én is mindenre' hozzáállásomra. Elenged elenged elenged - hess hess hesssssss!

Ma röhögök mindenen. Egyszerűen már nem tudok mást csinálni. Annyira szánalmasnak tartok dolgokat (itt bent), annyira elegem van mindenből (ott kint) hogy valami elkattant bennem és tényleg nem érdekel semmi. Semmihez nincs különösebben kedvem, a pillanatnyi adott állapotom (fizikai és lelkivilági) határozza meg hogy mit teszek és mit mondok. Nem tudok haragudni senkire, kivételesen most magamra sem azért mert képtelen vagyok bármire. Nem lennék különösebben most a magam helyében pedighát egészen pontosan ott vagyok :) 

Kíváncsian várom a fejleményeket. Ilyenkor mindig vannak, jönnek dögivel. Hát akkor gyertek kedves történések, várlak benneteket szeretettel xD

Utóirat - visszacsatolva a tegnap leírtakra - ki gondolja úgy hogy elmékszem arra amit álmodtam??! Azzal a mozdulattal hogy felébredtem, elfelejtettem xD

Címkék: Állapot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr365291208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása