Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Ébrenlét

2013.05.11. 17:55

szerző: ducsi

Értem én hogy rövid az élet és minden porcikám ki szeretne használni minden percet - na de ennyire? Leültem a gép elé hajnalban és az MR Petőfi-t hallgattam. Amikor bemondta hogy fél 8, akkor úgy éreztem hogy talán le kellene feküdni aludni. Hogy mit csináltam addig? Fogalmam sincs :D

Igazából semmi gond nem lenne ezzel. Elmentem tegnap szoliba és úgy érzem tényleg fénnyel élek mert baromira nem voltam álmos. Még amugy ezzel sem lenne gond. A probléma ott kezdődött hogy valamiért beragadt egy 8:30-as ébresztő szombatra. Ma pedig nyilván szombat van. Tehát konkrétan 8:30-kor felébredtem az ébresztőre. 9 körül úgy gondoltam hogy akkor csinálok némi reggelit, hátha az is szükséges az élethez a fényen kívül ugye. Kiválóan elvoltam, természetesen alig bírtam magamba tuszkolni bármit is, najó gondoltam visszafekszem. A dolgok itt továbbgyűrűztek, csörgött a vonalas telefon x mikor. Szerintem 10-11 között. Természetesen nem vettem fel, senki nem tudja ezt a számot aki ezen hívna és nem mobilon - közvéleményem nincs, venni nem veszek semmit úgyhogy nem gondolom hogy érdekelne bármilyen ilyen hívás. Azért sicher ami tuti kb egy óra múlva ismételten csörgött. Akkor már feladtam hogy én alszom úgyhogy odaballagtam, van rajta egy ringer gomb, addig nyomogattam amíg elhallgatott - jó lesz ez :D

Kellemesen kómázgattam az ágyban amíg élet nem lett a lakásban fél kettőkor. Kávé, cigi, bolt. Ilyenkor már délután szívbaj nélkül elkezdek magamba dönteni némi szénhidrátot minimál alkohollal - valami benzin kell. Kihasználva ugyanis hogy ha már szar legyen nagyon szar - elkezdtem elpakolni a ruhákat, átrendszereztem a szekrényt (ráááfért), takarítás, felmosás, mosás -> nem marad holnapra! Amikor is egészen biztosan ott fogok fetrengeni az ágyacskámban tappancsaimmal az égnek hogy ezt már megint nem hiszem el.

Mindig mondtam hogy hagyjon mindenki azzal hogy próbáltam-e ezt, próbáltam-e azt a szert, én nem élek semmilyennel. Még az is pörget aminek nyugtatnia kellene :D Egészen biztosan nem aludnék egy hétig utána meg minimum félig holtan esnék össze, vagy nem csak félig :D. Ejj.

Ezennel megalapítom a fénnyel táplálkozók klubját :D

Címkék: Állapot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr585295436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása