Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Pörgés

2013.05.12. 04:21

szerző: ducsi

A változatosság kedvéért még a tegnapi nap nemalvása után sem igazán vagyok álmos. Fáradt igen, de amugy inkább nekiálltam kaját csinálni. Merthogyhát hazaértem ugye és kaját nem dobok ki ha rajtam múlik. Tehát volt a hűtőben besózott leszeletelt hagyma még reggelről, alma darabolva még a vasárnapi sütögetésről és ez már mindenképpen jó együtt.

Köpködjön le mindenki nyugodtan de ahogy a múltkor is már mondtam sütögetésnél - okos háziasszony Kotányival főz (vagy süt, de most ne lovagoljunk a szavakon). Egyértelműen és egészen biztosan össze tudnám én válogatni azokat a fűszereket és netalántán még sót is tudok adni hozzá, de - minek. Kitapasztaltam hogy melyik mire jó, milyen az íze és egészen kiválóan tudom alkalmazni, még kombinálni is a különböző fűszerkeverékeket, fűszersókat. És nem feltétlen arra amire kitalálták - jelenlegi műremekem ugye a lesózott hagyma almával, sült oldalas fűszerkeverékkel amihez jár a mustár és a méz és ezt még megspékeltem egy pulykasült fűszersóval mert baromira illik hozzá. Ehhez főzök némi jázminrizst és itt és most haljak meg ha nem lesz olyan finom hogy de nagyon.

Én így élek és így főzök - és alapvetően mind a kettő kva jó (a főztömet még ajánlom is másnak, ahogy élek azt nem biztos xD)

Aztán majd alszom is.Mindenesetre igyekszem de legalább eszem most egy jót xD

Címkék: Pillanatkép

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr445296057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása