Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Rock!

2013.05.22. 11:44

szerző: ducsi

Hát ezt nem tudom miért így van de általában sem unatkozom de még így is ha történik valami akkor azt minél tömörebben és rövid idő alatt teszi. Konkrétan az elmúlt 72 órában megfordult velem a világ.

Köszönöm mindenki kérdését - soha nem voltam még ilyen jól. Főleg a tegnapi este után :) Van némi rendezetlen dolgom pár emberrel, tegnap sikerült pár dolog végére járni és pár dolognak a végére pontot tenni. Azt hiszem visszakaptam egy barátot, ejj. Én mindig mondtam hogy szerencsés ember vagyok :)

Több dolgot is szeretnék elmondani:

1. Rá kellett döbbennem hogy sajnos a világ arra a fajta őszintéségre amit mostanában produkálok - nincs felkészülve. Aki még nem jött rá - én mindig is ilyen voltam, csak úgy gondoltam leszek mindenkivel őszinte, viselkedek őszintén mert biztos nem bánják. Hát nem hogy bánják de ki van mindenki akadva. Tegnap elhangzott egy kérdés: Döntsd el - pasi akarsz lenni vagy nő? Gondolkodás nélkül rávágtam hogy pasi. Nem kell túlgondolni, magyarázni, megfejteni, ez pont annyi amennyi ide van írva a maga nemes egyszerűségében. Soha nem tudtam hogy kell nőnek lenni és azóta van minden bajom amióta nem bandázom srácokkal. Elnőiesedtem, üssön belém a ménkü. Nade ezen lehet változtatni és a maga nemes egyszerűségében ahogy szokott, már be is következett nálam. Visszavonhatatlanul. Ha valakinek nem tetszik, így járt.

2. Bezárom a blogot. A jövőbeli leendő esetleges blogjaimmal kapcsolatban: van egy bizonyos időzítő amivel be lehet állítani hogy mikor posztoljon. Az hogy mikor megy ki egy üzenet, nem feltétlen kell mutatni. Én eddig ezzel nem annyira mindig foglalkoztam mert minek, de fogok, senki ne gondolja hogy akkor írtam amikor. Arra sincs felkészülve a világ hogy folyamatosan szembesüljön azzal ami mindig is voltam, egy vadállattal aki éjjel netezik. És itt is van egy hírem - néha azért nem alszom mert nem akarok :)

3. Igenis van legalább egy olyan ember aki ért és nem haragszik és imáááádom. Tegnap odajött hozzám, tele vigyorral csillogó szemekkel ahogy szokott hogy Te drága, nekünk valamit meg kell beszélnünk. Teli vigyorral bólogattam és mondtam hogy jaja. Meg sem kellett volna szólalni mert ugyanarra gondoltunk és teli szájjal vigyorogva ezt mind a ketten tudtuk, de zavar nélkül és továbbra is vigyorogva közölte hogy elindult valami egy vicc kategóriában de ha lehet akkor most ezt inkább ne. Megkérdeztem hogy de ugye nem baj hogy attól még szeretem, sőt, ezek után még jobban. Persze hogy nem. Azt est további részében becsatlakoztunk egy beszélgetésbe ami a férfi nemi szerv méretekről és a nőkre gyakorolt hatásáról szólt, hogy ki mit szeret és miért és kinek milyen és mekkora - ezt mind nők és férfiak vegyesen. Életemben nem éreztem magam ilyen jól :)

És igen, nem adom a gondolataimat, nem adom az életemet - senkinek, nem érett meg rá a világ. Sajnos. De hát jól van ez így, tudom én hogy sok vagyok úgyhogy visszafogom magam. Ha játszunk, játsszunk - továbbra sem értem miért is kellene ilyet tennem de abban egyetértek mindenkivel hogy nincs jogom másokat frusztrálni, stresszelni a hüjeségeimmel úgyhogy akkor visszatérünk a régi jól bevált módszerhez - mindenki azt a részemet fogja kapni amit szeret, a többiről meg nem kell tudni mert nem tudja kezelni senki. Csalódott vagyok de ez van.

Ismételten szeretném mindenkivel közölni hogy soha nem voltam még ilyen jól. Csak ahogy annak idején kb semmit, azt sem mondtam hogy szarul vagyok mert volt amikor voltam nagyon szarul, senki nem volt mellettem és jééééééé lássunk csodát túléltem. Mert rajtam semmi nem látszik, sem ha fáradt, sem ha részeg, sem ha szarul, mert én ilyen vagyok. És nem vagyok ezoterikus, nem jobban mint 17 évesen és pusztán és csakis azért csinálom mert kiválóan lehet vele ismerkedni, főleg úgy hogy még némi tehetségem is van hozzá :)

És ahogy én is meg szoktam kapni az arcocskámba - nem kell mindig mindent megfejteni és megmagyarázni. Ettől a szent perctől én nem fogok és aki ezt fogja tenni velem kapcsolatban az meg úgy járt.

Blog bezár. Rock!

 

Címkék: Zárás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr995312613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása