Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

3

2013.03.19. 18:43

szerző: ducsi

Egyik kedvenc oldalam az www.ezoterikus.hu ahol ma egy cikket pillantottam meg Március: az újjászületés hónapja címmel (lsd Források). Az előzetesben arról ír hogy kiemelten erős energetikájú napokkal van tele az idei március, most minden az újjászületést, az új kezdeteket támogatja. Ennyi pont elég is volt hogy eldöntsem: katt rá de gyorsan és olvassuk csak el.

Ír a cikk sok mindent többek között azt is hogy 2013 márciusa minden eddiginél erőteljesebb és felemelőbb energiákat tartogat számunkra. Nos, azt hiszem ezzel maximálisan egyetértek mert a saját bőrömön is tapasztalom. Hálistennek a cikk által említett régi energia, fájdalom és sérelem felszínre törésével is egyet kell hogy értsek nemhogy azzal hogy milyen fontos ezeket a beakadásokat és blokkokat folyamatosan oldani és gyógyítani (még mindig zsibbad az ujjam….), és túllátni saját kis játszmáinkon, gyengeségeinken mert csak így tudjuk átminősíteni önmagunkat, az életünket és a kapcsolatainkat.

Írva vagyon továbbá hogy ezt a folyamatot erősíti és támogatja a 3-as szám rezgése, mely különös erővel érvényesül a kulcsdátumokon: 2013.03.03-án (erre nem emlékszem), 2013.03.13-án (ekkor indítottam ezt a blogot) és 2013.03.23-án (kíváncsian várom). Az az érdekes hogy már akartam én írni erről a 3-as számról és arról hogy mikor máskor índíthattam volna ugye a blogot mint 2013.03.13-án.

A 3-as szám amúgy is fontos számomra hiszen ‘mese-szám’, a magyar népi hitvilágban a hármas, hetes és kilences szám fordul elő leggyakrabban. A hármas szám mítoszok, mesék és mágikus eljárások kedvelt alapszáma. A szegény legénynek 3 próbát kellett kiállnia, hogy elnyerje a királylány kezét és a fele királyságot; az aranyhal vagy Aladdin 3 kívánságot teljesített, és Ludas Matyi is úgy ígérte hogy “háromszor veri ezt kenden Ludas Matyi vissza”, ráadásul még a mondás is úgy tartja hogy „három a magyar igazság”.

Egy grafológiai cikk a 3-as számot a legfontosabb szakrális számnak írja, mondván a hármas a totalitást, az isteni rendet, a tökéletességet, a Világ hármas osztottságát jelképezi, ezáltal a belátás, a bölcsesség, a törvényes rend, az erkölcs száma. Írja továbbá hogy a világ nagyon sok hármas tagozódást mutat, kiemelve pár hozzám közeli példát: a holisztikus szemlélet szerint a test – lélek – szellem, időfogalmaink szerint a múlt – jelen – jövő, és végül születés – élet – halál.

Én is 3 alap létformát határoztam meg Variációk létformára írásomban: az Utazást, a Függést és Tündérkertet – szeretem a 3-as számot.

Azt hiszem jó lesz, minden porcikámban érzem hogy valami új, egész más kezdődik. A dolgok átértékelődnek mint mindig és én továbbra is a világgal együtt változom. A nappal, a széllel, a holddal, a csillagokkal. Az emberekkel, az állatokkal, a fákkal, a virágokkal. Átértékelődöm, mint a dolgok. Újra és újra és újra és újra...........- ahogy már írtam is régen még 24 évesen és kicsit sem vagyok meglepődve hogy ez még a mai napig teljesen igaz rám, ugyanabban a formájában ahogy immáron lassan 14 évvel ezelőtt papírra vetettem.

(Források: http://www.ezoterikus.hu/hir.php?id=16160;  http://www.azirastukreben.hu/grafologiai-szamok-3; http://mek.oszk.hu/02100/02115/html/4-1502.html)

Címkék: Ezoterikus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr435148501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása