Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

2

2013.03.22. 13:02

szerző: ducsi

No, csak találtam még valamit. Március 22-e van, Holdnaptárunkban a Szimbólum: szív, Fázis: 2., Holdnap 12, Csillagjegy: Oroszlán – A kozmikus szeretet energiájának napja. Akit érdekel a többi: http://www.ezoterikus.hu/horoszkop.php?id=9

Az én életemben egyértelműen a 2-es szám dominál. Nemcsak azért mert 22-én születtem hanem mert valahogy mindig van az 1 aztán ugyanabból lesz a 2 mielőtt továbblépek. Ez lehet lakás, környék, kapcsolat. A 2-es szám jelen van az életében, jelenleg a 2.udvar 2.emelet 2.ajtó a lakcímem. A következő lakás ahova költözöm a 22. tartózkodási helyem lesz Budapesten.

Ma is soksok 2-es van és még a kozmikus szeretet energiájának napja is -elsődleges dolog az életemben: szeretni és szeretve lenni (itt is párban ugye csakis) tehát ez teljesen az én napom, ahogy már írtam is totál idillien érzem magam amugy is – és még a nap is süt. Nem beszélve arról hogy péntek van és jön a hétvége. Ezt az sem tudja igazán elrontani hogy még mindig zsibbad az ujjam (ebből csontkovács lesz) és alig aludtam az éjjel, így azt hiszem egy nagyon kellemes, igazán vidám napnak nézünk elébe – részemről mindenképpen :)

Címkék: Én Ezoterikus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr735162514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása