Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Tavasz

2013.03.22. 11:29

szerző: ducsi

Naponta nézegetem az időjárást hogy ugyan mikor méltóztatik már melegebbnek lenni. http://www.idokep.hu/tavasz Ahogy elolvastam a tavasz definicióját és megnéztem a havi előrejelzést, maximum április végén definiálhatjuk le hogy tavasz van. Aggódom a nyár miatt, ha ilyen hűvös most az idő akkor milyen nyarunk lesz? De aztán az is elképzelhető hogy ez a normális ami most van csak már elszoktunk tőle? Mindenesetre én már felvettem nyárváró pozíciómat, előbb-utóbb remélem meg is érkezik. Jövő hétre konkrétan havat mond, majd egyenlőre úgy tűnik hogy csütörtökön jön egy melegfront és utána már melegszik. Hát, jöhetne előbb is....

Nincs is nagyon kedvem pörögni, teljesen idilli nyugalomban telnek a napjaim a diéta alatt, leköti minden kis energiámat :) Valamiért azonban nem igazán hiszik el a körülöttem levők hogy én tényleg diétázom és egyfolytában hajlamosak elfelejteni. Kicsit elgondolkodtam ezen: tényleg ennyire hihetetlen hogy diéta és no alkohol másfél hétig??? :)

A hétvégére tervezek némi aktívkodást írás terén, aztán majd meglátjuk mi lesz :)

Legyen már nyár!!!

Címkék: Állapot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr55162310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása