Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Rend

2013.03.24. 22:17

szerző: ducsi

11-kor kikászálódtam az ágyból és realizáltam hogy lenne mit tenni-venni a lakásban, sőt. Mindig azt szoktam mondani hogy csak elkezdeni nehéz, hát beletelt pár órába mire bele tudtam élni magam hogy rendet csinálunk és kitakarítunk - mindent. Vacsora gyanánt most rágcsálva kis főtt sárgarépámat főtt töjással most tudtam leülni.

Kisszivacsom nagyon büszke vagyok magunkra - aztán persze hasonlóra hamar nem kerül sor, de addig is - rend van!

Azt kell hogy mondjam hogy azt hiszem most van az a pillanat hogy 'beköltöztem'. Nem igazán találtam a helyem a gép előtt de büszkén jelentem hogy kitaláltam hogyan lehet a két hangfalat felhelyezni és maga a hi-fi még lábtámaszra is szolgál - no, mostantól érzem magam komfortosan :) Még komfortosabbá téve pár dolgot a lakásban igazán happy bunny-ként (tanuljunk angolul rovatunkban: hepi báni - boldog nyuszi) rágcsálom a kis sárgarépámat! Amugy mellesleg nyúl vagyok kínai horoszkópban szóval a sárgarépa tényleg fekszik. A gép előtt komfortosan levés pedig mindenképpen jó dolog, így már teljes komfortban tudok itthonról dolgozni is, mert eddig ez sem nagyon ment.

Aztán nagyon valószínű hogy lelkem kis bugyraiban is némi rend kezd kialakulni és még az is elképzelhető hogy ezért is ez a komfortérzés. Ha végre tudok majd aludni az egy igazán nagyszerű ráadás lenne erre a mai napra xD

A mai nap tanulsága - Ákos még mindig jó (nem politizálok!!!!!), főleg persze a régiek, még mindig emlékszem a szövegére és nagyon kellemes volt a másik szobából áthallatszó Ákosra rendet csinálni. Másik, hogy az MR2 rádióra is kiválóan lehet takarítani, szeretem.

Most aztán meg minden, de minden készen áll arra hogy jöjjön a tavasz, végre legyen meleg és induljon a 'fesztivál-szezon'. Budapest jó város, minden héten van valahol fesztivál, lehetetlen nem találni egyet - várom is már nagyon. Szóval még valahogy túléljük ezt a holnap havazást és mínuszokat, természeten teljesen jellemző hogy most diétázom, no mindegy, pont mire szerdán abbahagyom már melegebb lesz.

Elfáradtam úgyhogy ma nem tudok nagy igazságokat írni, ellenben holnap bemegyek céghez, nagyon gyorsan magamhoz kell majd térni és biztos történik valami amit pixelekben önthetek :)

Címkék: Állapot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr445166501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása