Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Lehetőség

2013.03.27. 17:55

szerző: ducsi

Nézzen mindenki olyan hülyének amilyennek akar, ha az emberben megfogalmazódik valami és végzi rendesen a dolgát akkor a Sors igenis tud kegyes lenni és dobni egy pár csontot. Csont alatt jelen esetben a lehetőség értendő.

Kellemesen kómáztam tegnap a gép előtt szokásos kis teendőimmel 10:30kor amikoris megpingelt a volt főnököm. Cégen belül a másik osztályról ahonnan két éve jöttem el a mostaniba. Mivel társosztály azt hittem valami munkáról van szó, még gondoltam is hogy biztos ránk akarnak sózni valamit. A munkát eltaláltam de nem arról volt szó hogy jelenlegi pozíciómban tegyek meg neki valamit hanem betalált azzal hogy van egy pozíció számomra. Konkrétan teljesen ledöbbentem, hát még a mostani főnököm amikor mondtam neki hogy kaptam egy lehetőséget, magasabb pozició ami ugye több pénzt is jelent. Volt főnökömnek (London, UK) annyit mondtam hogy mára megmondom hogy érdekel vagy sem. Mostani főnökömnek mondtam hogy ne haragudjon, téééééényleg ne haragudjon de ezt nem tudom kihagyni. Ilyen fényévente egyszer van hogy személyesen megkeresnek valakit hogy ni, itt egy pozi Neked, akarod-e. Persze tegyük hozzá szerényen hogy az elmúlt x évem nekem konkrétan erről szól, én vagyok és csinálnak nekem pozikat avagy betalálnak velük :) Persze itt van némi politikai felhang is a háttérben így mondtam a jelenlegi főnökömnek hogy abszolút nem leszek durcás ha nem jön össze, azt mondta hogy azt a részét én bízzam csak rá, én menjek előre a hivatalos úton. Nos tehát hivatalos úton eljutottunk tegnap 10:30-tól odáig hogy tudja a magyar főnököm, tudja az ő kinti angol főnöke és nem mérges senkise, tudja a HR kontakt aki szurkol és leszervezett egy interjút a volt főnökömmel holnap 10:30-ra. Ez konkrétan azt jelenti hogy 2 nap alatt leszerveződött hogy én átmenjek a másik osztályra.

Hogy is mondták nekem tegnap amikor elmeséltem hogy kaptam egy lehetőséget: Te szerencse lánya. Pedig nem is, csak teszem a dolgom, adom magam és a Sors adja amit kell mert arra kell mennem. És itt, ilyen esetekben nincs kecmec :D

Természetesen ne igyunk előre a medve bőrére de én azt mondtam már tegnap is, mégha nem is jön össze valamiért akkor is imádom hogy ilyen történt velem :D És persze senkinek se legyen semmiféle kétsége afelől hogy szanaszerteszéjjel fognak dolgoztatni, de nem érdekel - sajnos rájöttem hogy én máshogyan nem tudok több pénzhez jutni mintha építgetem a kis karrieremet, ez van :)

Címkék: Történés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr965176336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása