Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Ödön

2013.04.05. 04:29

szerző: ducsi

Amugy megnéztem a nyulat. Ez konkrétan Ödön. Már itt megijedtem picit és kb 10 percig néztem. Ödön konkrétan már süldőnyúl, tehát nagy, ellenben istencsászár.Ödönt körülveszi 5 db kisebb barna szépszemű nyuszika. Ödön fekete hosszúszőrű, hosszúkás fejjel aminek a tetején kb majdnem taréjban áll a szőr és amikor megláttam éppen evett. Az evést abbahagyva első mozdulata az egyetlen tálkához vezetett ami tele volt homokkal révén oda végzik a dolgukat vagyishát arra hivatott. Ödön laza mozdulattal elvágta magát és szétterült, kb leszarva az mire való de mindeképpen jófajta nagy fölénnyel kis pofikáján. A többi nyuszi kb maradt önmaga míg ugrándozott és elvolt.

Ödön szimpi. Igaz kisnyulat akartam, de nagyon gondolkodom Ödönben. Ödön egy igazi leszarós geci - ez pedig csak jó lehet, még ha meg is kell (?) harcolni vele.

Vasárnap elmegyünk Ödönért és nézzük egy órán át, aztán szerintem jól elhozzuk. Persze kisnyúl. Aha. Én hajlok Ödönre aki már nagyon Ödön.

Címkék: Állat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr245196525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása