Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • tobela: Sziasztok! Most csatlakoztam kvantumszinkronizáció csapatához!Kíváncsi érdeklődője ként .Remélem tudtok segíteni.Kezdem olvasni a könyvet mert Apalypusztán volt lehetőségem bele pillantani ebbe a c... (2013.08.22. 20:13) Elnevezés
  • Utolsó 20

Címkék

Fogadás

2013.04.11. 15:15

szerző: ducsi

Történt hogy pár hete (gyorsan kiszámolom mikor is - 30-adikán hát persze húsvét előtt pont) megköttetett egy fogadás, nem feltétlen mindenféle tudatmódosítóktól mentes állapotban de akkor is fogadás, el is lett vágva meg minden. A fogadás tárgya annyi volt hogy 30 napig ne igyak töményet. Én akkor azt kértem hogy jó, de hadd én mondjam meg mikor kezdem.

Nos, igazából mostanában elég agresszív vagyok és ha tehetném gondolkodás nélkül lekarmolnám mindenki arcát aki A) beszól B) belép a személyes terembe C) szívja a vérem D) szívja az energiáim E) bármivel felidegesít, felhúz vagy fáraszt - szóval ez Tényező 1. Ma elhatároztam hogy kicsit eltűnök a nagyvilágból - a nagyvilágba, némi magány most jót tenne azt hiszem. Tényező 2 hogy most beszéltem a főnökömmel és úgy tűnik valószínű Május 13 az én napom, akkor tudok kezdeni a másik osztályon - ez zseniálisan nagyszerű hír mert akkor addig van egészen pontosan 32 napom hogy összekaparjam magam a romjaimból ahol most vagyok. Megnyugvás, megnyugvás - megérkezés :)

Tényező 1 + Tényező 2 = mától akkor nem iszom 30 napig - töményet. Persze sokkal jobb lenne ha igazából alkoholt se innék de arra még nem értem meg. Ilyen is lesz, erről nem köttetett fogadás, az viszont 42 napról szól, óvatos sejtéssel meg merem kockáztatni hogy még idén is várható egy ilyen részemről. Valamikor.

Szóval hogy miért pont mától - holnap talizunk két régi ismerőssel, nem lenne hátrány ha nem készülnék be annyira hogy ne emlékezzek semmire. Mert tudunk ilyet, ugye. Május 7én céges cucc a New Orleans pub-ban, a Citinek kell szurkolni valami zenei vetélkedőben, van egy rock csapat akik indultak és az énekes/vokál a kolleganőm. Megígértem hogy erre már elmegyek mert ez már az elődöntő vagy döntő is akár? Ott a helyem. Ott sem lenne utolsó hátrány ha a kollegáim nem látnának mata részegen és netalántán még emlékeznék is rá hogy miket műveltem. És harmadik dologként pedig akkor már Május 11-én szombaton meg tudom jól ünnepelni magam és kicsit oldani a stresszt mert azért hiába "haza" megyek  arra az osztályra, alap paragépként azért biztos bennem lesz a félsz.

Szóval, kicsi eltűnés, mértékletesség + összekaparódás, nyugipihi - visszaszámolás indul Május 11-ig!

Címkék: Állapot

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyicsak.blog.hu/api/trackback/id/tr715217016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása